Welkom op ons reisblog

4 april 2022 - Warwick, Canada

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Dat scheelt ons  een hoop updates naar iedereen die graag wil weten hoe het  ons bevalt hier in den vreemde. Bovendien zullen we niet ongevraagd allerlei ervaringen bij jullie achter de voordeur te schuiven. Je krijgt een mailtje als we een nieuw verhaal hebben geschreven en je kan zelf kiezen of je het meteen in de prullenbak gooit of leest over ons wedervaren. Zelfs een reactie schrijven behoort tot de mogelijkheden. Dus: veel leesplezier

Liefs

Jacqueline en Arno

1. Reislogger:
    4 april 2022
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Ans Zoetbrood:
    7 april 2022
    Weer leuk om jullie belevenissen te volgen. Nog gefeliciteerd Jacq. Door Corona wat lagere hersenactiviteit vandaar te laat. Geniet van het Canadese avontuur.
  3. Arno en Jacqueline:
    27 mei 2022
    nou, genieten doen we met volle teugen zoals je kan lezen, ofschoon ook hier het weer wisselvallig is, maar nog een weekend pret heeft bedorven. Vanmiddag is Arno weer naar werk en ik zie binnen en buiten regent het onophoudelijk... goed om mijn berichten eens bij te werken... zie ook app,,.
  4. Marianne Michiels:
    8 april 2022
    Nou ziet er allemaal prima uit. Wij hebben toevallig met onze medereizigers onze Canadareis van 10 jaar geleden gekeken, dus erg leuk om dit nu met jullie samen mee te beleven. Hopelijk is de fiets gauw terecht. Veel plezier.