een kleine correctie

13 april 2022 - Warwick, Canada

Besten

In mijn vorige mail staat een verkeerde link, waardoor de filmpjes niet goed te zien zijn (beginnersfoutje). Bij deze hopelijk wel de juiste.

Liefs

Jacq

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carin en Piet:
    13 april 2022
    Hoi JenA,
    Nou jullie hebben al heel wat meegemaakt die eerste 2 weken!!
    Dat beloofd wat...
    Leuk dat je je verjaardag zo gezellig gevierd hebt.
    En lekker ook nog😋😁
    Hier begint de lente, gisteren 21 graden, dus ook lekker golf weer 😉
    We kijken uit naar het volgende verhaal en de foto's natuurlijk van al het lekkers 😁groetjes en liefs van ons.
  2. Arno en Jacqueline:
    18 april 2022
    Tja
    Wrijf het er maar in, maar het is jullie helemaal gegund. Wij hebben hier nog steeds onder de 5C en gingen vanmiddag wandelen met sneeuwvlokjes...Maar als de zon schijnt: dan schijnt hij fel, maar met een dekentje buiten is dan wel het advies...
  3. Gerda Sengers:
    13 april 2022
    Hallo A en J,
    Ik heb via Carin jullie reisblog ontvangen. Ik heb genoten van alle verhalen die er al verschenen zijn. Via Whatsapp had ik jou gefeliciteerd, Jacqueline. Maar omdat ik geen reactie kreeg, maar even aan Carin gevraagd of zij contact met jullie hadden.
    Ik heb me aangemeld bij de reisblog om jullie nieuwe avonturen te ontvangen. Ik hoop dat we nu in contact kunnen komen. Met mij gaat het oke. Ik wens jullie nog een prachtige tijd toe met veel mooie avonturen, Veel groet Gerda Sengers
  4. Jan en Diny Bosch:
    15 april 2022
    Hoi Jacqueline en Arno,
    Geweldig, wat jullie al gezien en gedaan hebben. Prachtig al die foto's . En leuk die verhalen! Wij hebben het net pas gezien, omdat het in de spam zat( niet eerder naar gekeken.) Ook hadden wij je nog geappt vanwege je verjaardag, (wat natuurlijk niet zomaar voorbij kan gaan. ). We kregen te horen van Carin en Gerda, dat het waarschijnlijk in de spam zit. En , ja hoor. Wij vinden het heel leuk om jullie te volgen, zodat wij weten welke avonturen jullie , daar in Canada beleven. Geweldig!!. Geniet er samen maar heerlijk van. Heel veel plezier toegewenst en groetjes van ons, Jan en Diny
  5. Els van't hof:
    20 april 2022
    wat leuk om te lezen Jacqueline! Wat zijn jullie ondernemend! Hier is de lente ontploft, paaslunch in de tuin.
    Blijf schrijven, hartelijke groet, els